onsdag 28 mars 2012

Vill ha ljust igen

Tjabba kompisar! Det här med uppdatering har inte varit min starka sida de senaste dagarna, men nu tänkte jag skriva några rader. I torsdags förra veckan tonade jag håret lite mörkare, meeeen nu är jag såklart sugen att ha ljust igen. Det är alltid så, man vill ha det man inte har själv. Man blir aldrig nöjd. Tror nästan jag ska slinga det blont, för blont är så jäkla snyggt. Jag var även och klippte av lite hår hos frissan i måndags, kort blev det, men mycket friskare! Jag kanske nästan ska låta bli att slinga, det sliter ju så på håret... Ja, dessa eviga kansken. Det är så typiskt mig.
Wiiiiiie! Biljetterna är bokade, och jag håller på att längta ihjäl mig! Första delen av påsklovet drar jag och Tobias ner till småland till hans släktingar, det kommer bli så bra! Kan det inte vara 8 april imorgon?    FRED UT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar